Paragliding Obchod

|Seznam
Akce | Slevy | PG Akce | --- | --- | --- | ---
Pico | Ascent 2 | Kantega XC | Summit XC | Trango 3 | Edge | K 2
Nanga | Alpine | Everest 2 | Teton 2 | Fast Pro | Boulder 2 | Vak na nohy
Príslušenství | Oblecení | Helmy | Prístroje | --- | --- | ---
UP | ------- | ------- | ------- | ------- | ------- | -------
Obchod | Predvádecí piloti | Instruktor PG | UP Service | Klub Paramania | --- | ---
Nirvana Zlín | UP Service | Záruka | Návody | Schémata | --- | ---
subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link

Paragliding Obchodsmall logo

Padákové kluzáky


Kantega XC (LTF 1-2) foto foto 1 2 3 4 5 video 1 Fotogalerie

Vzrušující klid


Stručně řečeno, naše poslání v UP je vybudovat kluzák, který je výkladní skříní své třídy. Všechny nové Kantega-XC jsou dokonalým příkladem tohoto návrhu - velmi dobrý střední kluzák, lepší, než cokoli jiného v současné době k dispozici ve své třídě.

Plnokrevné dědictví

Nová Kantega XC je nejnovějším pokračovatelem nového UP rodokmenu, který začal s Trango 3 a následoval na  Summitu XC. Využívá stejný Hybridní Synergy profil křídla jako Summit XC a zdědil z tohoto křídla 'úžasný výkon, ale kombinuje zvýšení výkonu s velmi odpouštějícím chováním ve všech situacích. Myslíme si, že je to přínos k vaší vášni pro volný let!

Cílová skupina

Kluzák UP Kantega XC je určen pro střední piloty, kteří prahnou po termickém XC dobrodružství. Jeho odpouštění spojené s velmi účinnými stoupavými charakteristikami a rychlostí až 53km / h vám dělá dokonalého společníka od místních letů až k dlouhým XC letům! Kantega XC spojuje velmi vybraný klub středních křídel, která nabízejí vzácnou kombinaci vysokého pasivního bezpečí a dobrého klouzavého výkonu v zrychleném letu, tak kriticky nutného pro let proti větru nebo na boční vítr . Jinými slovy je to to, co potřebujete k dokončení FAI trojúhelníku na kterém jste pracovali celé období.

Úkol

V mnoha ohledech je budování kluzáků pro LTF 1-2/EN B segment nejnáročnější úkol v designu kluzáku. To je způsobeno tím, že podléhají tolik protichůdným cílům. Když navrhujeme nové comp křídlo, můžeme se soustředit téměř výhradně na výkon. Vzhledem k tomu že LTF 1-2 křídlo musí být agilní, aby to byla legrace létat pro mladé a dynamické piloty, kteří ještě nejsou tak vystresovaní. Jinými slovy, musí být sranda dělat wingovery, ale nikdy nemůže být tak dynamický, jako u vyšší kategorie. S Kantegou XC máme pocit, že zasáhla rovnováhu mezi křídlem zábavným s dynamickou manipulací a s velmi uklidňujícím pocitem při letu.

Výkon v LTF 1-2/EN B segmentu

Většina pilotů v tomto segmentu jsou víkendoví bojovníci, co hledají křídlo pro legraci a bezpečné létání. Ale v porovnání s kamarády, konkurenty chtějí být lepší. Kromě toho v posledních letech došlo k nárůstu dlouhých XC letů uletěných na křídlech v tomto segmentu, a my v UP vnímáme tuto tendenci - konec konců, proč létat na něčem náročnějším, pokud si můžete udělat váš FAI trojúhelník na super bezpečném LTF 1-2 / EN B křídle?

Optimalizované klouzání a manipulace pomocí BTS

Velmi přesnou manipulaci a působivý klouzavý výkon nové UP Kantegy XC je do značné míry způsoben UP BTS systémem a to způsobem připevnění brzdové linky na odtokové hraně, který byl původně vyvinut pro UP soutěžní křídla, ale který se od té doby řadí do pozice, že je nyní využíván u většiny UP křídel. UP BTS umožňuje našim designérům optimalizaci koncové hrany pro bezmotorové létání, s velmi malým tahem. Brždění je důležité pro manipulaci, ale nyní neubírá příliš výkon kluzáku. To je místo, kde BTS systém činí rozdíl - takže je tam jen když pilot chce změnit kurz, nebo pluje přes turbulence.

Design náběžné hrany - ASS pro snadné skládání

UP Kantega XC má řadu malých konstrukčních prvků, pokud jde o nové špičkové konstrukce a toto je jeden z nich. An explanation: Vysvětlení:
Ukazatelem výkonnosti v paraglidingu obecně je dobře vytvarovaná náběžná hrana na všech rychlostech. Většina našich konkurentů jde cestou stále zvyšovat složitost čela designu náběžné hrany, který zahrnuje více výztužné materiály k udržení tvaru hrany. To zase znamená, že může docházet k opotřebení na Mylar náběžné výztuže při balení. V UP se domníváme, že je to špatný směr. Myslíme si, že paraglidingová křídla by měla být jednoduchá a že balení by mělo být rychlé a snadné i ve velkém větru. Naše zbraň v tomto ohledu na Kantega XC je rafinovaný systém - malé nylonové proužky všité do náběžné hrany na každé buňce, které slouží k udržení tvaru náběžné hrany na všech rychlostech, a aby otvory byly dokořán během inflace. Proužky jsou odolné poškození při skládání - můžete balit vaší Kantegu XC přesně tak, jak jste byli zvyklí u starších vzorů, bez polámání náběžné hrany uvnitř konečného balíčku (viz návod k použití).

Kantega XC v kostce:

  • S Summitem XC sourozenci, s velkým stoupáním, dobrým klouzáním, s doubrou manipulací a bezpečnostními vlastnostmi
  • Neuvěřitelný rozsah rychlostí a maximální rychlostí větší než 53 km / h - to se promítá do 15 km / h  zvýšení rychlosti na speed baru!
  • Špičkový výkon, lepší než cokoliv jiného v současné době k dispozici v této třídě
  • Startování lepší než se školním kluzákem!
  • Sedí přímo uprostřed  LTF 1-2 třídy
  • Relativně lehká aniž by byla ohrožena dlouhověkost
  • Nově optimalizovaný speed systém
  • Optimalizované rozložení souladu s unsheathed vedením v horní kaskádě
  • Nové "Load Management" D-line rozvržení schopné převést proměnné zatížení účinněji v turbulentním vzduchu
  • Další specifické vlastnosti:
    - Hybridní Synergy profil křídla (HSA)
    - Brzdový systém Tension (BTS)
    - Profil křídla Stabilizace systému (ASS)
    - Management D-line geometrie (LMD)


Dodávka: Ergonomický batoh, Speed systém, vnitřní pytel, kompresní páska, podrobný návod k obsluze.

Kantega XC certifikována i pro použití s paramotorem.

Technické údaje Kantega XC

VELIKOST

XS

S

M

L

Plocha (m 2)

23,50

26,37

28,90

31,14

Projekční plocha (m 2)

19,94

22,39

24,53

26,43

Rozpětí (m)

11.470

11.151

12.720

13.203

Projekční rozpětí (m)

8.925

9.455

9.898

10.274

Štíhlost

5,6

5,6

5,6

5,6

Projekční štíhlost

3,99

3,99

3,99

3,99

Počet komor

54

54

54

54

Hmotnost (kg)

5,1

5,5

5,9

6,3

LTF KATEGORIE

1-2

1-2

1-2

1-2

EN KATEGORIE

B

B

B

B

Vtrim / Vmax (km / h)

38/53

38/53

38/53

38/53

Certifikovaná vzletová hmotnost (kg)

60-75

70-90

85-105

100-125

POPIS: Střední kluzák pro rekreaci a přelety a pro použití s paramotorem.



Další padáky v nabídce

Pico (LTF 1)
Alpská senzace

Ascent 2 LTF1
Progresivní křídlo

Kantega XC LTF1-2
Vzrušující klid

Summit XC2 LTF2
X-sational

Trango XC LTF2-3
Jednoduše senzační

Edge XR Open Class
Senzační Emoce

K2 LTF1-2 Tandem
Sdílené zážitky


Barevné provedení:

barvy

 

O nás | Mapa stránek | Privacy Policy | Kontakt | ©2008 Karel Soukup